Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden per onderwerp. Wij helpen u graag!

Heeft u een andere vraag? Vul dan het contactformulier in.
Binnen 2 werkdagen proberen we uw vraag te beantwoorden!

Verzending en bezorging

Wij verzenden de bestelde goederen met PostNL en informeren u over de verwachte levertijd in de orderbevestiging.

Onze standaard verzending met PostNl is gratis bij een  minimale bestelwaarde van €70,- . Anders zijn de standaard bezorgkosten € 6,95.

In uw orderbevestiging per e-mail informeren wij u over de verwachte levertijd. Onze verzendpartner PostNL stuurt je een verzendbevestiging zodra je bestelling onderweg is. Hier kunt u uw pakketnummer vinden en de exacte locatie van uw pakket volgen.

Via de trackingfunctie van je zending kun je zien of je pakket bij de buren of bij een PostNL punt is afgeleverd.

Ja natuurlijk! Je krijgt altijd een e-mail om het pakket aan te kondigen. Hiermee kunt u de aflever locatie en afleverdatum wijzigen.

Controleer eerst via de track and trace code of het pakket bij een buurman is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.

Onze levertijd is 2 tot 3 werkdagen.

Een bestelling kan worden afgeleverd op een adres in Nederland of België.

Retourneren en terugbetaling

Het spijt ons. Neem contact met ons op via het e-mailadres: info@just-pure.nl of via het telefoonnummer: 06 12434315. We vragen u  zoveel mogelijk informatie over uw bestelling te delen, zodat we uw klacht snel kunnen controleren.

Neem contact met ons op via het e-mailadres en beschrijf uw klacht: info@just-pure.nl

Betalingsmogelijkheden

Op de site kunt u het gewenste product met creditcard betalen. In het geval van een mislukte bestelling wordt u teruggeleid naar onze webshop en kunt u proberen te betalen via PayPal of de kaartbetaling opnieuw proberen. Visa, Mastercard, Maistro creditcards worden geaccepteerd.

U kunt eenvoudig betalen met uw PayPal-account. U heeft ook de mogelijkheid om met creditcard te betalen, u hoeft hiervoor geen geregistreerde klant te zijn.

We sturen je de factuur per e-mail naar het e-mailadres in je bestelling. Deze is beschikbaar zodra de bestelling is verzonden. Kunt u de factuur niet vinden, controleer dan of deze in uw spamfolder terecht is gekomen. Kunt u de factuur nog steeds niet vinden, neem dan contact met ons op.

Bestellen op rekening is helaas niet mogelijk bij ons. Je kunt eenvoudig betalen via PayPal of met een creditcard.

Bestelling

Zolang de bestelling nog niet is ingepakt, kun je deze annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Meld het probleem bij onze klantenservice.

Zolang de bestelling nog niet is ingepakt, kun je het nieuwe adres doorgeven aan onze klantenservice. Als je de verzendbevestiging al hebt ontvangen, kun je het nieuwe adres doorgeven aan PostNL. Je krijgt altijd een e-mail om het pakket aan te kondigen. Hiermee kunt u de afleverlocatie wijzigen.

Dat vinden wij erg vervelend. U kunt contact contact opnemen via: info@just-pure.nl. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken wij u om het bestelnummer en de naam van het verkeerd ontvangen product te vermelden.

Dat vinden wij erg vervelend. U kunt contact contact opnemen via: info@just-pure.nl. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken wij u om het bestelnummer en de naam van het verkeerd ontvangen product te vermelden.

Dat vinden wij erg vervelend. U kunt contact contact opnemen via: info@just-pure.nl. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken wij u om het bestelnummer en de naam van het beschadigde product te vermelden.